2010.02.09. 09:49 Krisztus rabszolgája

A bögrék

Elmosogattam tegnap este nyolcra.

Rakosgattam a bögréket fel a polcra.

Köztük van két letört fülű, de előröl szépek

Előröl ugyanolyan mint a többi: épek.

Csak a hibás részt kell hátratenni

Nem kell azt a hibát úgy szemügyre venni.

Eszembe jutnak most felebarátok,

Kiket képletesen fületleneknek látok.

Úgy teszem fel őket életem polcára

Hogy ne lássak mindig arra a hibára

Hanem csak a szépre, hanem csak a jóra

Mert ha egyszer én térek nyugovóra

Úgy tesz el engem az igazságos Isten

Ahogy a bögréket rakosgattam itt lenn.

A mennyei polcra nagy kegyelmű szemmel

Hátrafele az én letörött fülemmel.

 

Anonymus

 

Szólj hozzá!

Címkék: isten bűn kegyelem


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása